فتو داج

تصاویر

فتو داج

تصاویر



بندر کنگ


۱۳۸۸/۱۰/۱۰

نظرات 8 + ارسال نظر
S.Mahdi.Moosavi سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://moosavi.propicnet.com

Salam Hosein jan ! Aksai ke gerefte boodi didam !
Faghat mitoonam begam aali bood . . .
montazeret hastam
plikane ham az hame ghashangtar bood !
kheili bahash haal kardam !
Eyval !

امامدادی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

تهیه عکس سیاه وسفید زیبا ازطریق فرمتRAW
www.rahbaremamdadi.blogsky.com

پرتقال یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.porteqal.mihanblog.com

سلام..خبر نمی دید.. بیاید آدرس جدید..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام حسین حالت خوبه دردرست موفق باشی(ازایمان)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ

اینجاست که درمتن زیارت مشاهده میکنیم که سپاس راویژه خدایی قرارداده که این ویژگی ازناحیه سپاس گذاران اعلام شده است . (ازطرف ایمان)

ابراهیم سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

بخند ای عشق ای امید فردا که من خندیدنت را دوست دارم ، به باغ خاطرم هر روز و هر شب تو را تنهای تنها دوست دارم ، منم چون ماهی افتاده در شن تو را مانند دریا دوست دارم ، نگاهی کن به من ای عاشق دل تو را مانند رویا دوست دارم

امامدادی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

توصیه به عکاسان .مدیران فتوبلاگ.هنرمندان.نویسندگان.شاعران.وخونندگان.
بابروکلی به سرطان نه بگویید....دروبلاگ.www.rahbaremamdadi.blogsky.com

دختر بندر سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

سلام عکس خیلی قشنگی شده
به امید موفقیت بیشتر و عکس های قشنگ تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد